כיום אינטרוויזיה היא המילה האחרונה. השילוב של וידאו באינטרנט פותח אופציות חדשות בעולם הפרסום והשיווק. הרעיון החדשני הוא ליצור כרטיס ביקור בווידיאו לכל עסק ולהעלותו אל אתר הבית שלו. או לכל פלטפורמה פרסומית ושיווקית הקיימת באינטרנט. כאשר בעל העסק הוא שותף מלא בתהליך בניית כרטיס הביקור. כרטיס הביקור הוא למעשה שילוב בין סרט תדמית לוידיאו קליפ. כאשר לקוח פוטנציאלי צופה בוידאו באינטרנט, הוא נחשף בזמן קצר לכל מה שיש לעסק להציע. דרך האווירה במקום, שירותים, מוצרים, צוות ועד המיקום המדויק של העסק.
בסרטון ניתן לראות את מגוון המוצרים שהעסק מציע ובנוסף לצפות בבעלי העסק המספרים על המקום. כמובן גם בסיפורי לקוחות מרוצים, כאשר ברקע מתנגנת מוזיקה מקפיצה וקטעי קריינות נעימים לאוזן. כל זאת מהווה פתרון מושלם לפרסום חדש באמצעות סרטון "מגניב".
לוידאו באינטרנט קריאטיבי ומושקע במיוחד היודע להביא משהו חדש, שונה ומסקרן, יש כמובן ייתרון חשוב ובולט מאד. מעבר לעובדה שפשוט כיף גדול לצפות בהם, במקרים מסויימים הם הופכים להיות סרטונים וויראלים. הסיבה לך תמונה בעובדה שברוב המקרים, גולש המסיים לצפות בסרטון מעוניין לשתף בחוויה שעבר גם את החברים והמשפחה שלו. במקרים כאלה, בעלי העסק נהנים מחשיפה אדירה תוך מתן ערך מוסף וחוויה ללקוחות הפוטנציאלים שלו. כמובן, סרטונים מהסוג הזה מייצרים תוצאות בשטח עבור בעלי העסקים הנהנים מגידול משמעותי בכמות הלקוחות המגיעים אליהם.
חשוב מאד לציין כי במקרים מסויימים, הסרטונים צריכים "דחיפה קלה" כדי להפוך להיות ויראלים. נניח שמדובר בסרטון קצת נישתי הפונה לקהל מטרה ספציפי. זה אומר שלא כל אחד שצופה בסרטון הזה מתחבר אליו ומקבל את החוויה אליה התכוון המשורר. לכן, יש צורך "לדחוף" ולכוון את הסרטון לאנשים הנכונים. היה והסרטון אכן מושקע וקריאטיבי, אותו קהל ספציפי כבר ידאג להעביר אותו הלאה לאנשים בעלי אותו מחנה משותף. כדי שזה יקרה, יש "לעטוף" את הסרטון בפעילות שיווק באינטרנט. על ידי פרסום ממומן ושיווק הסרטון דרך אתרים הקשורים לתחום שלו, ניתן בהחלט להפוך אותו לסרטון ויראלי מוצלח.
לתהליך מספר שלבים:
- פגישת היכרות אישית עם הלקוח להבנת צרכיו
- כתיבת תסריט הוידאו
- ביצוע יום צילומים
- עריכה והפקה של כרטיס הביקור
קהל היעד הוא כל בית עסק. אנו מאמינים שכל אחד צריך שיכירו אותו – לא בטקסט, אלא בוידיאו.