Done Safe

Done Safe

חברת Done Safe הינה חברה לייעוץ בטיחות אש. היועצים בחברה בעלי ניסיון של עשרות שנים בתחום כיבוי האש. חלקם מגיעים מרשות הכבאות וההצלה. עובדה זו מעניקה יתרון יחסי משמעותי מכיוון שיועצי החברה באים מתוך המערכת עצמה. הבעלים של Done Safe פנו אלינו בדרישה לקבל את כל מעטפת השירותים שאנו מעניקים באוריון. תחילת התהליך היה המיתוג. לאחר פגישת אפיון והיכרות עם הלקוח, הבנו את הקווים המנחים לטובת המיתוג. הלוגו שעיצבנו עבור Done Safe משדר חדשנות, למרות שהוא מדבר מתוך שפה קיימת של תחום וותיק וקפדני כמו רשות הכבאות וההצלה. הלוגו נראה כמו חותמת אישור סופי. זאת כדי להעביר מסר של מקצוענות והתחייבות עד לקבלת כל האישורים הנדרשים מרשות הכבאות וההצלה.

תהליך כולל ומקיף עבור חברת Done Safe

לאחר המיתוג וכמובן אחרי שהבנו מהלקוח מה הופך את החברה שלו לשונה ומיוחדת, עברנו לכתיבת התכנים עבור החברה. שלב כתיבת התכנים הוא חשוב ביותר מפני שתוך כדי הכתיבה, אנחנו מבינים עוד יותר לעומק מה החברה עושה, מי קהל היעד שלה ומה מבדל אותה. הבנה זו מאפשרת לנו בהמשך לבצע פעילות שיווקית באינטרנט בצורה יעילה ומקצועית ממוקדת תוצאות.

עם סיום כתיבת התכנים, אנו ניגשים לשלב עיצוב האתר. הרבה יותר קל ונכון להתחיל עם עיצוב האתר ברגע שכל התכנים לאתר מוכנים. כך העיצוב יכול להתחשב בכמות התוכן שיש להציג בכל דף ודף באתר אפילו עד רמת הכפתורים באתר. אנחנו בשלב זה דואגים גם להתאים את התמונות לפי המסרים שהתוכן מעביר. עם אישור העיצוב על ידי הלקוח, התקדמנו לשלב פיתוח האתר. בשלב זה דאגנו לבנות את האתר בצורה הכי טובה לא רק עבור החוויה של הגולשים, אלא גם עבור גוגל. דאגנו גם להתקין את תוספי הקידום למערכת ניהול התוכן של האתר.

לאחר סיום פיתוח האתר, התחלנו בפעילות השיווק באינטרנט הכוללת קידום אורגאני בגוגל וניהול קמפיין ממומן בגוגל. חשוב מאד לציין שתחום הייעוץ לבטיחות אש הוא תחום מאד תחרותי. יש הרבה חברות יעוץ לבטיחות באש וחלק גדול מהן מבצעות פעילות שיווקית. לכן, האתגר כאן גדול. יחד עם זאת, אנחנו מצליחים לייצר ללקוח תוצאות. אנחנו גאים מאד בקשר שלנו עם Done Safe ונהנים לראות את ההתפחות שהיא עוברת.

×
דילוג לתוכן