פרופיל חברה
אחד הדפים החשובים באתר הוא דף פרופיל חברה או במילים אחרות "אודותינו". בזכות דף אינפורמטיבי זה יוכלו הגולשים לאתר ולהכיר
אחד הדפים החשובים באתר הוא דף פרופיל חברה או במילים אחרות "אודותינו". בזכות דף אינפורמטיבי זה יוכלו הגולשים לאתר ולהכיר
כבר לא מעט זמן שאנחנו נתקלים באתרי עמוד אחד ברחבי הרשת. מדובר בתפיסה מאד חדשנית המבוססת על רעיון אחר וחדש
כיום, כחלק מתעשיית הפרסום במדיה כולה ובעולם האינטרנט בפרט, סרטוני תדמית הם חלק בלתי נפרד ואף מרכזי. במסע הפרסומי שיווקי
הדרך הנפוצה ביותר לחיפוש באינטרנט היא דרך מנועי החיפוש הגדולים. בראשם "גוגל" – אתר החיפוש הנגיש ביותר למציאת כל סוג
אחת הדילמות של בעלי אתרים בבואם להשקיע באתרם היא האם לבנות אתר בעל אופי תכנים סטטי או לבנות אתר דינאמי
SWOT הינו מודל שיווקי לניתוח שוק ספציפי. מטרת המודל היא לפצח הזדמנויות פוטנציאליות ולהפכן להזדמנויות ברות מימוש. המאמר הבא סוקר
מטרתו של קידום אתרים היא לשפר ככל האפשר את דירוגו של אתר כלשהו ברשימת התוצאות המוצגות לגולשים במנועי החיפוש, ובגוגל
כיום אינטרוויזיה היא המילה האחרונה. השילוב של וידאו באינטרנט פותח אופציות חדשות בעולם הפרסום והשיווק. הרעיון החדשני הוא ליצור כרטיס ביקור
מקור המונח "גרילה" בשפה הספרדית (guerrilla) ופירושו "מלחמה קטנה". לאורך ההיסטוריה כולה, מתוארת שיטת לחימה זו כלחימה של קבוצות קטנות המתנגדות