פרופיל חברה

פרופיל חברה

אחד הדפים החשובים באתר הוא דף פרופיל חברה או במילים אחרות "אודותינו". בזכות דף אינפורמטיבי זה יוכלו הגולשים לאתר ולהכיר אותך ולדעת על פועלך.

ברוב המקרים, דף פרופיל חברה מציג ברמה אינפורמטיבית תוכן כללי אודות העסק. מה תחום העיסוק? מה הוותק, הניסיון ומי עומד מאחורי העסק? זה נראה פשוט ולפעמים אף יכול להיות משעמם. מצד שני, זה המקום לתת ערך מוסף ולהציג את הבידול והייחוד של העסק. אל תפחדו להיות יצירתיים, במיוחד אם תחום העיסוק שלכם הוא ממילא יצירתי באופי שלו. דף פרופיל חברה לא חייב להיות "קר" ומשעמם. גם אתרים "אפורים" יותר כמו אתרים של עורכי דין או רואי חשבון יכולים להרשות לעצמם "לעלות חיוך" אצל הגולשים. אם אתם כבר משקיעים בהקמת אתר אינטרנט, תשקיעו גם בכתיבת תוכן שיווקי איכותי. זה בדיוק המקום לתת את הטוויסט הקטן הזה שיגרום לגולשים לזכור אתכם. במקרים מסויימים, זה בדיוק מה שצריך כדי להפוך גולש ללקוח הבא שלכם.

דף האודות מכיל מסר שיווקי טוב וייחודי שלעתים מתנהג באופן סמוי. רבים מבעלי העסקים מציגים את המסר השיווקי שלהם בהפיכת חיסרון מסוים ליתרון. לדוגמה: עסק חדש בתחום בו נמצאים מתחרים וותיקים יכול להעיד על רעננות, חדשנות ונמרצות. בדף זה הפך המסר השיווקי את החיסרון (היותו של העסק צעיר וחסר ניסיון) ליתרון (מלא חיים ושאפתן).

יחד עם הצגת העסק חשוב לנצל את בימת הדף האינפורמטיבי ולספר לגולשים מיהם לקוחותיך ומיהם האנשים אשר איתם אתה בקשר בשגרת היומיום. בעצם, דרך שורות ספורות אתה "מוכר" את העסק שלך ללקוחותיך הפוטנציאליים. בנוסף, הצג בפני הגולשים את החזון שלך, שהרי עסק ללא חזון הוא עסק ללא שאיפה. 

לכן, עם כתיבת פרופיל החברה עבור על הכללים הבאים:

  • דאג שהכתוב יוצג באופן מובן וברור.
  • אל תנסה לדבר בשפה גבוהה מדי.
  • ספר את האמת.
  • ספר על הידע שצברת בתחומים שונים – רקע אקדמי, עבודות קודמות וכו'. 
  • הציגו מידע אישי, אנשים אוהבים תוכן אישי.

ולסיום, עדכן וספר על כל סיטואציה חשובה שתועיל לעסק. 

זכור: עסק טוב הוא עסק מצליח, ולעסקים מצליחים יש מה לספר.

בהצלחה!

השאירו פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם:

×
דילוג לתוכן